mötet

mötet i går gick helt okej och det bästa av allt va att det fanns en hel burk pepparkakor!!! pepparkakor är min vinter drog XD så med pepparkakor i mun fortskred mötet ganska bra, dock slutade det med att jag vart tävlingsansvarig vilket innebär att jag tex ska anmäla vårt lag till tävlingar. jag måste alltså ha full koll på när sista anmälmingsdagarna är för det vore ju synd om vår förening inte får tävla på grund av mig :S men men jag ska nog klara det :)
sen har vi den stora fastan; första träningen med 80 småungar i en och samma hall nästa onsdag och de två ledare som är äldst och håller koll på allt kommer inte va där... HJÄLP!

 vem kan säga emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0