hemma'

kom nyss hem från skolan och sitter nu med resterna från förra veckans lördagsgodig...inte nyttit jag vet men det är ju så gott!!! ska sitta hemma nu i 1 och en halv timme, antagligen blir det väll till att plugga :( blää. sen ska jag iväg på möte som börjar kl 17.15. gymnastikföreningen där jag är ledare i har nämligen omstruktrukturerats och jag skulle vilja påstå att: visst, omstruktureringen är kanske bra för de flesta grupper men inte vår!! vi kommer bli ca 80 små barn i en sal, det säger väll ganska mycket bara det! aja vi får se vad vi kommer fram till på mötet ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hatar det!

2010-01-13 @ 22:02:11
URL: http://emmusss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0