Glad :D

nu sitter jag här i soffan med mobilen i hand och ska lägga över musik :) å jag är så glad det här kanske är vändpunkten för mitt år ;P

historien om jakten på mobilen:
* jag och en kompis ser reklam för den på tåget in till stan och båda blir helt kära.
* jag vill ha den i rosa men rosa var tyvär slut i affären närmast mig men de skulle få en ny leverans med rosa mobiler 30 december och man kunde förboka, så det gjorde jag och tänkte jag gud va bra du kan jag kolla runt lite på julrean också och ändå va säker på att jag åtminstånde kommer få den här...
*30 december gick jag till affären bara för att höra när don trodde den skulle komma in och fick svaret: den kommer inte komma in igen, den är slut i hela landet och har slutat tillvekas... ( då vart jag leden och jag och min kompis panik letade på internett och hittade att det skulle finnas kvar på the phone house så jag ringde mamma som fick beställa en.
*efter 5 arbetsdagar ringde mamma bara för att höra om den skickats från dom än och fick svaret att dom inte hade nån men att de skulle få en leverans, men de visst inte när leveransen skulle komma och vi hade ju hört att de slutat tillverkas så vi vart lite osäkra.
* mamma bokar en till mobil på en annan hemsida som visst att dom skulle få en leverans nu på torsdag dock va mobilen 500 kr dyrare där och man kunde inte köpa till nån försökring.
* vi får hem ett annonsblad från affären vi va hos först med mobilen med så vi gick förbi och frågade om den hade kommit in igen, men svaret va nej och priset i anonsbladet va för de affärer som möjligtvis hade någon kvar. men han erbjöd sig att hitta i datan om det fanns kvar nånstans i närheten och det gjorde det. tyresö centrum fick det bli, de tog mitt namn och la undan en där till mig som jag va och hämtade idag :)

OCH NU HAR JAG DEN TILL SLUT :) slutet gott alltig gott ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

hahha den historien är bara för knas xd

2010-01-24 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0