2010- året då jag i alla fall tänker försöka blogga :)

2010 har verkligen inte börjat bra för mig och jag känner att med 354 dagar kvar har jag mycket mer att genomlida... så varför inte skriva lite om det här :) det kan ju bli kul att läsa om det sen se hur allt bara gått skit för mig eller i övrigt bara läsa när jag blir äldre om hur patetisk jag en gång vart XD

Mitt år hittills:
* blir av med min plånbok
på nyårsafton ( bankomatkort, legg, CSN kort, presentkort, bio check m.m.)
* vår TV pajar (och alla skyller på mig för jag kollade på den precis innan :S)
* mobilen jag suktat efter sen mitten av december och som jag förhandsbokat vissar sig inte komma in och den sägs vara slut i hela sverige och slutats tillverkas :( men det har dock förhoppningsvis löst sig nu när vi bokat 3 st XD
* vår ytterdörr är cp (jätte läskigt faktisk, den vill inte låsa sig :S man måste slå igen den på nått specielt sätt samtidigt som man trycket ner den med att sin tyngd och har man tur då så kan den låsa sig efter några försök...)

i övrigt har jag detta år rent allmänt bara varit nere mycket, haft massa humör svägningar och varit lätt irriterad. men nu är det ändring på detta!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0