josephine<3

hej josephine :) du brukar säga att du kollar min blogg ibland i hopp om att det finns nått nytt...vilket det inte brukar finnas men nu vart du allt överraskad va :D.. om det nu stämmer att du brukar kolla :S i annat fall ser du inte det här... hmm...

aja jag vill att du ska veta at du betyder hur mycket som helst för mig och just nu är du den som jag pratar med så fort det hänt nått, vilket du kanske märkte idag när jag kom till dig i skolan och började böla som en liten mes... hoppas du inte har nått imot det :)


Du kommer alltid betyda väldigt mycket för mig<3<3<3<3<3
vänner för livet :D

ps. visst valde jag en fin bild :) haha slår vad om att du hatar den :P kommer du ihåg vilken dag det va?
den dagen då du och jag "råkade" ta sönder ett visst peparkaks hus med en basketboll XD dock lyckades vi inte så vi fick ju försöka "råka" ha sönder det ett antal gånger XD förneka inte jag har det på film :D

<3<3


Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHA! fyfan malin! :D:D och juste fy va kul det kan vara att leka med en basketboll lixom! haha måste se filmerna från den kvällen nån ggr! hahaha knasmaja <3<3<3<3<3

2009-10-27 @ 13:37:37
URL: http://joseephinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0