torsdag'

idag är det torsdag vilket betyder vår längsta skoldag. idag gjorde jag och natta tilslut vår engelska redovisnig och jag tror det gick i alla fall hyfsat bra men jag har världens blackout och kommer inte ihåg nånting :S aja sen va jag tränare för de gulliga småungarna mellan 5 och halv 7 :) första träningen för de flesta av dom vilket betydde att vi va tvungna att gå igenom hur en bra "gympakompis" ska vara eftersom det försegått ganska många konflikter och i vissa fall nästan mobbning i vår grupp men förhoppningsvis blir allt bätter nu :)
nu har jag en kväll framför mig med vad jag kunde se inget bra på tv :( så funderar på om jag ska sätta på nån av vänner-boxarna eller nån annan skön film...hmmm vad jag vet är i alla fall att jag ska trycka i mig årets första semla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0