starta dagen med en mumsig frukost'

idag fick det bli en lite mer tidskrävande frukost. eftersom jag hade gott om tid gjorde jag då en omelett med kykling och sen en macka och juice till mums! ;)

 mumsigt va ;P

efter en trög startad morgon fick jag till slut bege mig till huddinghallen där det skulle vara audition för tävlingsgrupperna inom huddinge gymnastikförening och eftersom jag är ledare för 2 av tävlingsgrupperna så va jag där tillsammans med en massa andra ledre och tittade. Men jag måste fråga hur tänker man egentligen om man går till en audition för en tävlingsgrupp och man vet inte hur man gör när man  hjular eller står på hånder och man verken lyssan eller konsentrerar sig heller utan bara tittar på allt annat? :S

Kommentarer
Postat av: jossan

gjorde du verkligen omeletten själv? :P

2009-01-11 @ 12:17:07
URL: http://joseephinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0